2016-06-01    Igtisa - Compressport komanda dalijasi žiniomis apie Vilnius Challenge

 

Regimantas Kavaliauskas ir Vitalijus Petrulis prie Vilnius Challenge starto linijos stos jau 7 kartą iš eilės. 3 kartus iš 6 jie tapo absoliučiais nugalėtojais juodojoje trasoje. Šie žmonės tikrai žino, kaip reikia taisyklingai pasiruošti varžyboms, koks turi būti inventorius bei kaip geriausia įveikti trasą. Igtisa-Compressport komandos atstovai dalinasi mintimis su Jumis.

 


Pasiruošimas:

Būtinai įvertinkite savo jėgas prieš pasirinkdami, kurią trasą įveiksite. Venkite maksimalių krūvių, ypač esant karštam orui, jeigu nesate profesionalus sportininkas. Rekomenduojame pastudijuoti maps.lt žemėlapius bei trails.lt, esančią orientavimosi sporto žemėlapių bazę. Žinojimas, kaip jungiasi vieni ar kiti žemėlapiai Jums gali labai pasitarnauti įveikinėjant užduotis. Orientavimasis – tai bene pati silpniausia visų komandų vieta, nes paktiškai kiekvienas gali bėgti/eiti, važiuoti dviračiu, plaukti, tačiau žemėlapį supranta ne visi. Rekomenduojame skirti daug laiko pasiruošiant namie prie kompiuterių ekranų. Iš vakaro susidėkite visą reikalingą inventorių, tam, kad galėtumėte įsigyti ar pasiskolinti, jeigu pamatysite, jog paskutinę minutę kažko pritrūko. Geras maistas ir poilsis – būtini rodikliai norint lengviau įveikti trasą. Penktadienio vakarą skirkite ramiai treniruotei bei puodeliui arbatos, o ne trankiam vakarėliui. Būtinai turėkite visus privalomus daiktus bei atsižvelkite į mūsų pasiūlytus papildomus. Susiplanuokite viską taip, kad su savimi reikėtų neštis optimalų daiktų skaičių, nes visą dieną praleisti su kuprine, nebus lengva.


Mūsų naudojami daiktai:

Metai iš metų dalyvaujame Vilnius Challenge varžybose ir su kiekviena trasa po truputį tobulėjame, tad norime pasidalinti savo patirtimi. Labai svarbu tinkama avalynė. Kadangi daug bėgimo mieste, kietu gruntu, tad renkamės gerai amortizuojančius bėgimo batelius – šiuo atveju teikiame pirmenybę Asics bėgimo bateliams, nes su jais jaučiame didžiausią komfortą. Antras svarbus dalykas kojinės bei apranga, tam kad nebūtų pritrynimų įveikinėjant užduotis, kuriose yra ir purvo ir vandens. Renkamės aptemptus drabužius, esant galimybei – kompresinius. Sportuojant arba aktyviai laiką leidžiant ilgą laiko tarpą kompresiniai drabužiai neleidžia Jūsų kūnui taip greitai pavargti, be to, jie padaryti iš medžiagos, kuri labai gerai garina vandenį. Šalia aptemptų rūbų naudojame ir kompresines blauzdines/kojines – kurios gerina kraujo apytaką, nuima vibraciją, nuovargį ir to pasekoje galime lengviau judėti ir būti susikoncentravę į trasą. Esame išbandę ir patenkinti Compressport produkciją ir ją galimiai drąsiai rekomenduoti. Be šalmo – nė žingsnio! Šiuo šūkiu vadovaujamės, nes saugumas yra svarbiausia. Šalmas turi būti lengvas ir patogus, kad Jūsų galva nepavargtų. Dviratis – tai priemonė be kurios negalėsite įveikti tam tikrų rungčių. Vienas svarbiausių dalykų – dviratis turi būti techniškai tvarkingas. Rekomenduojame prieš startą dviračius nuvežti meistrui, kad jis apžiūrėtų ir įvertintų būklę. Su savimi rekomenduojame pasiimti atsarginę kamerą bei pompą. Šalia dviračio labai geras daiktas yra staliukas žemėlapiui. Kuo stabilesnis staliukas, tuo lengviau orientuotis ir įveikinėti trasą. Minint orientavimosi svarbą, svarbu pažymėti, jog kompasas turėtų būti labai geras draugas. Rekomenduojame turėti bent jau menkiausią kompasą, kad galėtumėte suorientuoti žemėlapį su šiaure. Mes renkamės SILVA kompasus, kuriuos naudoja profesionalai. Kitas svarbus daiktas, įveikinėjant vandens užduotis – plaukmenys. Tai atributas, dedamas ant rankų, tam, kad pagreitintų plaukimą. Paprastai šiuos plaukmenis pasigaminame patys iš gumos bei plastiko. Tam, kad įveiktumėte požemių rungtis Jums prireiks žibintuvėlio/lempos. Rekomenduojame naudoti ant galvos tvirtinamą lempą, tam, kad lipant kopėčiomis Jūsų rankos būtų laisvos. Jeigu jau prakalbome apie rankas – tai pirštinės – būtent, tas daiktas, kuris jas apsaugos. Visuomet naudojame dviratininko pirštines ir niekuomet nenusivylėme. Šios greitai džiūsta, yra patogios. Tam, kad visus daiktus turėtume su savimi naudojame patogias, bėgimui bei multisportui skirtas kuprines. Įveikinėdami juodą trasą renkamės 15-25 L talpos kuprinę, priklausomai ar reikia neštis riedučius ar ne. Norėdami įveikti galvosūkius, turime turėti rašiklį. Esame išbandę įvairias rašymo priemones, bet geriausiai veikia – permamentinis markeris, kuris nenusiplauna. Paskutinis, tačiau tikrai vienas iš svarbesnių dalykių – mityba varžybų metu. Esant karštam orui privaloma vartoti daug skysčių. Elektrolitai – geriausias pasirinkimas, padėsiantis Jums varžybų metu išlikti stipriems. Maitinamės reguliariai, kas 30 min. Vartojame arba energetinius geliukus arba energetinius batonėlius. Mūsų mėgstamiausi: Maxim bei SIS, kuriuos vartosime ir šį kartą.


Varžybų diena
Būkite pasiėmę savo starto paketus iš anksčiau. Varžybų dieną atvykite į startą gerokai prieš valandą, tam, kad apžiūrėtumėte varžybų centrą, įsikurtumėte dalyvių garde. Pasidėkite daiktus matomoje ir aiškioje vietoje. Trasą planuokite kruopščiai, esant galimybei išspręskite visus galvosūkius. Jeigu nesate patys stipriausi, davus startą nelėkite kaip akis išdegę, nes atsiradus sunkesniai užduočiai galite sukelti nepatogumų kitiems. Prieš Jus ilga diena, su smagiomis užduotimis, tad viską darykite nuosekliai. Visada žinokite žemėlapyje, kur esate. Laikykitės saugaus eismo taisyklių, nes kaip minėjome - saugumas svarbiausia! Po varžybų nesiskirstykite namo, nors ir nelaimėjote. Būkite draugiški vieni kitiems, padėkite trasoje, palaikykite per apdovanojimus. Svarbiausia – turėkite gerą nuotaiką!


Iki susitikimo šeštadienį!

Komentarai